Donnerstag, Oktober 05, 2006

Tavuk corbasi

Bu corbaya gerekli malzemelerden birisi, haslanmis tavuk eti ,tavugun suyu ve pirinc.Tavugun dösü yada butu size kalmis birsey ,haslanmis olacak.Dört kisi icin 2-3 tane but yada 1 tane dös,haslandiktan sonra elde didikleniyor .Birbucuk kasik salca tencerede biraz tavuk suyuyla sulandirilir ve geriye kalan suda ilave edilir.Su kaynamaya baslayinca tavuk etleri ,yikanmis pirinc ve tuz kaynamakta olan suya eklenir,kisik ateste arada bi karistirarak pirincler yumusayincaya kadar pisirili.Fazlada pisirmeyin pirincler hamur olur(bilmeyenler icin).Servisten önce naneyide üzerine serpin, yerkende limon suyu ilave edin, bu corbayi yedikten sonra kesin bidaha hazir tavuklu corba yemezsiniz. Kolay gelsin, afiyet olsun

5 Kommentare:

pınar hat gesagt…

hoşgeldin:) tavuk çorbası güzel görünüyor. tarifini de vereceksin demi:)

Anonym hat gesagt…

Behiye nerelerdeydin hergün sitene bakıyorum yoksun merak ettim. Çorbada ketelerde çok güzel görünüyorlar ee tarifler ne zaman gelecek? ellerine sağlık Ebru

Damak Tadı hat gesagt…

Ohhh be şekerim dünya varmış ne de çok merak etmiştim iyi ki döndün.Tavuk çorban nefis gözüküyor ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum,sevgiler..

Anonym hat gesagt…

Behiye'cim nerelerdesin hoşgeldin çorbada ketede çok güzel tariflerde gelir heralde öptüm kendine iyi bak hoşçakal Ebru

tatli-tuzlu hat gesagt…

Arkadaslar tesekkür ediyorum,nihayet geldim insallah bidaha ayrilik olmaz,ya sizleri gercekten özledim......