Freitag, Oktober 06, 2006

CILBIR


Mazeme 4-6 kisi icin
  • 6 tane Yumurta
  • 2 su bardagi Yogurt
  • 4 dis Sarmisak
  • 1 yemek kasigi Tereyagi
  • 1/2 cay bardagi Sirke
  • Tuz, Karabiber ,Kirmizibiber

Yapilisi

  • Genis bir tencereye bol su konur, sirke ve tuz ilave edilip kaynatilir.Su kaynadiktan sonra icerisine yumurtalar dikkatlice kirilir.Aklari katilasana kadar pisirilip,kevgirle servis tabagina cikarilir.
  • Servis tabagina alinan yumurtalarin üzerine, sarmisak ve yogurt karisimi dökülüp yagda kizdirilmis kirmizibiber gezdirilir.Servis yapilir

--------Afiyet olsun--------

3 Kommentare:

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

merhaba Behiye
bu tarifi 15 yildan beri bilirim. Annemler yapardi ama hala denemek icin bir hamlede bulunmadim. Bende yakinda denerim belki...Size afiyet olsun, selamlar suna

tatli-tuzlu hat gesagt…

Sunacim biz bunu gercekten cok severek yiyoruz,helede o sarimsakli yogurta ekmek banip yemek harika,kolay gelsin...

Damak Tadı hat gesagt…

Canikom,
Ben cılbırı bilirim ama bu yaşa kadar hiç yemedim desem.)) Öyle güzel gözüküyor ki cılbırın şimdi birden iştahım kabardı.))Afiyet olsun canım sizlere.çok öperim,sevgiyle kal..Blogumda sorun var sayfaya giriş yok eğer böyle giderse ne yaparım bilemiyorum.Belkide görüşemeyiz artık sorunu gideremezsem canım.Çok öpüyorum..