Samstag, Oktober 21, 2006

RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

12 Kommentare:

Ferhanca hat gesagt…

BEHİYE.BAYRAMINIZI KUTLAR SAGLIKLI ,MUTLU,GÜZEL GÜNLER DİLERİM............
FERHAN

Anonym hat gesagt…

Behiyecim,seninde bayramin mubarek olsun,ailenle ve sevdiklerinle iyi bayramlar gecirmeni dilerim.öptüm
www.blogcu.com/baharcicegi/

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN hat gesagt…

Sevgili Beyhiye, Gurbetdasim,
Mübarek ramazan bayramini kutlar esenlikler dilerim...
Sevgiler Sonia.

Anonym hat gesagt…

Damağını ruhunu ve çevreni tadlandıran, gerçekten güzel ve bereketli bir bayram diliyorum iyi bayramlar Ebru

Anonym hat gesagt…

sevdiklerinle mutlu bayramlar geçirmeni diliyorum...

seda
tarifname.blogspot.com

Anonym hat gesagt…

Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı bunların hepsi Bayramın güzellikler iyi bayramlar dilerim.Behiyecim seni linklerime ekleyemedim çünkü benim blogcuda link ekleme kısmında sorun oluştu ve link ekliyemiyorum malesef fakat seni sürekli takip ettiğimi bilmeni isterim sevgiler benden sana.

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerim senin ve ailenin ŞEKER BAYRAM'ını kutlar,günlerinizin hep birlikte bayram sevinciyle geçmesini dilerim..Şeker ofisteki bilgisayarda bu yüzden perşembeyi bekle lütfen..Çokkkk öpüyorum..Komşununda bayramını kutluyorum..

isil hat gesagt…

Behiyecigim,
Senin de bayramin kutlu olsun. Gunlerin hep bayram mutlulugunda gecsin.
Gorusmek uzere
Opuyorum,

Anonym hat gesagt…

Bayramın kutlu olsun Behiye'ciğim.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Herkese tesekkürler ediyorum,sizlerinde bayrami kutlu olsun.


Gülüm bekliyorum persembeyi,öptüm

Unknown hat gesagt…

Beiye'cim iyi bayramlar arkadasim,,,operim

Gulenay

Anonym hat gesagt…

deneme amacli bir yorumdur.komsun