Samstag, Oktober 07, 2006

Pisi /Cig Börek

11 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Behiye çiğ börek gibi bişeymi çok güzel görünüyor tarifini bekliyorum ellerine sağlık sevgiler Ebru

tatli-tuzlu hat gesagt…

Ebrucum yanilmiyorsam bazi yerlerde cig börekte diyorlar.Insallah enkisa zamanda tarifini vericem,kolay gelsin sevgiler

Anonym hat gesagt…

Behiyecim sahur icin iyi bir altarnatif,cayla iyi gider,güze pazarlar.
www.blogcu.com/baharcicegi/

tatli-tuzlu hat gesagt…

Tesekkür ederim Öznur........

Damak Tadı hat gesagt…

Tatlımmmmmm,
Bu benim sevdiğim puf böreği..(bizde puf böreği denir)Uffff anneye o kadar söylüyorum yap diye bir kere kısmet olup da yapmadı.Belkş 13 yıldır yemiyorum ev yapımını,dışardakilerin yağları midemi çok kötü yapıyor bu yüzden yiyemiyorum dışardan.Sen bana yaparmısın??Şimdi gelsem mutfağın bir kenarında sessizce otursam sende yapıp bana ikram edermiydin.?
Ederdin biliyorum ben..))Ellerine sağlık canım benim bitanem..Sayfam düzelmiş şimdi,herkesi alarma geçirmiştim inan.Çok öpüyorum canım,
harika bir hafta senin ve ailenin olsun.Sevgiyle kal canımcım..

Anonym hat gesagt…

Merhaba harika olmuş pişiler. Yanına birde demli bir çay offff.... ellerine sağlık canım. Nesrin

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerimmmmm,
Nasılsın bakalım bugün??Burda yağmur yağıyor hava kapalı içim de haliyle havadan etkilenip biraz kapanır gibi oluyordu ki buna izin vermeden kendime bir boşluk yaratıp
hemen blog alemine dalıverdim.İyi ki bu blog varmışda arada yüzünü görmesemde yazıp mutlu olduğum siz şekerlerim var.Canım benim sen şekerin en tatlısındansın biliyor musun?Çok öperim seni,hayırsız komşuna da selamlar..Küstüm ona ben bi selam bile göndermiyor bana yoksa senmi benim selamlarımı iletmiyorsun.Olsun akşama öğrenirim ben ondan,nasılsa geceleri geliyorum ya sahurda.))

Kocaman öpüyorum,sevgiyle kalın tatlı şekerlerrrr.

tatli-tuzlu hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
tatli-tuzlu hat gesagt…

Gül güzel yorumlarin icin cok tesekkür ederim.Affet ama ben selamlari ilatmeyi unutuyorum,dün aksam cocuklari yatirdiktan sonra komsuya indim, senin lafinida ettik ama unuttum vallaha.Yaslaniyoz nede olsa:) Bende seni öpüyorum,sevgiler Behiye

Burdada yagmur havasi var, havalarda iyice sogudu.

Anonym hat gesagt…

Behiyecim merhaba, pisi pisilerin çok lezzetli görünüyor, sana ve ailene hayırlı ramazanlar diliyorum. Sevgilerimle.

Damak Tadı hat gesagt…

Canımcım,gönderdiğin emaili ben almadım alsam anında sana yazardım biliyorsun.Dert etme be şekerim önemli olan senin ve ailenin iyi olması gerisi boş.Hep mutlu ve neşeli ol benim için yeterli şekerimmmm.Kocaman öpüyorum seni.))
Selamlar kime mi,sana ve komşuna tabiiki.))