Donnerstag, November 30, 2006

Tavsanimiz...............


Merhaba arkadaslar, iki hafta olmus sayfama yeni birsey eklemiyeli. Bu son dört gün icerisinde sayfami hic acip bakmadim. Sebebine gelince, cocuklar bir kac ay önce tavsan alalim dediler, esimle düsünüp tasindik tamam dedik.Ben hem seviniyorum hem korkuyorum,tavsanlar sevimli fakat hic hayvanlara yaklasmam. Kizimla gidip tavsanlara baktik 6 haftalik kücük, beyaz bir yavru gördük,onu almaya karar verdik ,ama bugün degil yarin aliriz diye düsünürken esim birgün geldi , birisi 9 aylik tavsanini hediye ediyormus alalimmi dedi (esim 9 aylik diyince bende öyle kücük bir yavru sandim),iyi getir dedim.Aman Allahim esim bi getirdi, kocaman bir kafes icinde gözleri tüylerinden ayirt edilemiyecek kadar siyah kocaman bir tavsan. Cocuklarla ben donduk kaldik, tam bir sok.Biz kucagimiza falan aliriz diye düsünürken, kafesinden cikarmaya korktuk. Sevimli masum bakisli ama birde evin icinde dolasmaya baslayinca hopluyor, pat pat diye ses cikinca benim üstüme atliyacak diye korkudan ödüm kopuyor bakalim ne zamana kadar bizimle kalir. Daha isimde bulamadik tavsanimiza,beyaz olsa kolayda böyle siyah olunca aklimiza birsey gelmiyor.Arkadaslar sizlerde isim konusunda yardimci olursanizi sevinirim.Hepinizede tesekkür ederimsimdiden.....................

12 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Behiye yazini okurken bayagi güldüm,aslinda bende korkarim ama tavsan kücük olsaymis alismaniz kolay olurmus,dedigin gibi beyaz olsa isim cok varda,canim size iyi eglenceler tavsaninizla alistigin zaman al kucaginada resim cek bizde görelim

Anonym hat gesagt…

Sevgili Behiye;cocuklar bugün de gelip tavsani sevmek istediler ama ben cikartmadim.Yaz olsa disari birakir gezdirirdik,cocuklar da basinda beklerlerdi.Arkadaslar ben tavsan görmesine cikolata alip öyle gittim......kendinize ve tavsana iyi bakin.....KOMSUN YILDIZ

hayat hat gesagt…

Merhaba behiye özlettin kendini tavşanınız hayırlı olsun bende çok korkarım ama bizimde vardı çocuklar isteyince alınıyor arkadaşım tüylü deyince aklıma peluş ismi geldi görüşürüz. sevgiyle kal

Damak Tadı hat gesagt…

Canım hayırlı olsun siyah tavşanın.)))
Benden sana bir uyarı tavşanlar şekeri çok severler sen fazla ortalıklarda dolaşma bence.)))
Şekerim iyi olmanıza çok sevindim canım,tavşan çocuklar içinde bir degişiklik olmuştur zamanla sen de tavşanda size alışır.Bak o zaman daha çok sevip kucağına alacaksın.
Şimdiden hayırlı olsun uğurlu olsun.Çocukların sevinçlerini tahmin edebiliyorum ayrıca tanık olmayı ve sevinçlerini paylaşmayı çok isterdim..Çok çok öpüyorum tatlım,herşey gönlünüzce olsun.Ağız tadınız bozulmasın..Çocukları da benim için öp lütfen..Komşun Yıldız'a da çok selamlar..Sevgilerimle tatlı şekerim benimmmm.

Nasıl geçti habersiz... hat gesagt…

merhaba yeni tanıdığım damak tadı'nda gördüm sizi.tavşanı merak edip girdim.
Adını Zeytin koyun bence. dişi mi erkekmi bilmiyorum tabi sizinkini ama,gerçekten büyük ve sevimli.
Ben de hiç hayvan elleyemezken bir bakın benim Paticikler bir seneyi biraz geçti ne hale geldim.:)
15 filan kedi(tam sayı değişiyor hep)
bir de kocaman köpek.Gerçi köpeği henüz anlatmadım. zavallıma daha sıra gelmedi kedilerden.
hoşcakalın sevgilerimle.

Anonym hat gesagt…

Merhaba Behiyecim özlettin kendini tavşanınız hayırlı olsun çok tatlı ben bütün hayvanları çokseviyorum ve rahatca tutabiliyorum :) rengi siyah olması nedeniyle isim konusu oldukca zor gerçekten zeytin güzel olurdu sanırım yada pıtırcık olabilir :) güzel bir hafta sonu diliyorum arkadaşım sevgiler gönderiyorum.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Canim arkadaslarim bir birinden güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ederim.Iki dakika firsat buldum yaziyorum.Sonra tekrar gelicem, sevgiler

beyhan hat gesagt…

kardesim behiye tavsanin hayirli olsun,yakinda gelicem o zaman konusuruz,kendine ve tavsana iyi bak selamlar.

Anonym hat gesagt…

mnjh

Anonym hat gesagt…

Ay ne guzel tavsan beslemek.Yumusaciktir onun tuyleri onun degilmi? sevgilerimle

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

behiye cigim bizimde br tavsanimiz var , bembeyaz tatli bisey. (bende elimle tutamiyorum, ama cok sevimli bir hayvan).
Zaten kizlar ilgileniyorlar, benim bir sorumlulugum yok. Tavsana isim aradigini yazmissin
isim olarak "pati" ye ne dersiniz?
selamlar
suna

Anonym hat gesagt…

Tavşanınız hayırlı olsun :)
Bende hayvanları uzaktaannn sevebilenlerdenim :)
Zeytin ismini önermiş sevgili Susam,renginden dolayı yakışır sanırım :)

Selam ve sevgilerrr