Mittwoch, November 15, 2006

KABAK TATLISI


Malzeme:

1 kg Bala kabagi

  • 3 su bardagi Seker
  • 1 su bardagi Ceviz ici

Yapilisi:

  • Kabaklar, cekirdekleri cikartilip,5-7 cm uzunlugunda ve 2 cm kalinliginda dogranip, kabuklari soyulur,yikanir.
  • Bir tencere icine, bir kat kabak, bir kat seker dizilir.Agzi kapatilip, bir gece bekletilir.
  • Yarim kahve fincani su konup, kapak kapatilir. Orta hararetli ateste kabaklar yumusayip icine suyunu cekene kadar pisirilir.
  • Soguyunca, servis tabagina alinip üzerine dövülmüs ceviz serpilir.Arzuya göre kaymak yada krem santide eklenir.

------------Afiyet olsun---------

4 Kommentare:

Damak Tadı hat gesagt…

Behiye'ciğim canım,
Kabak tatlın muhteşem görünüyor hemde şantili tam benlik olmuş ellerine sağlık..Afiyet şeker olsun,ağız tadın hiç bozulmasın.Sevgilerimle,kocaman öpüyorum..

Anonym hat gesagt…

tatlı kremasıyla beraber harika olmuş ellerine sağlık sevgiler Ebru

Unknown hat gesagt…

Behiyee kiz allah iyiligini vermeye,,,sendemi burutus olayi:))Umrana gittim simdi kabak,sana geldim kabak benim evde kabak:))Bende koycam bir iki gune:))kabak ayimi kiz neid bu:))

Ellerine saglik.Her elin tadi ve sunumu farkli tabi...COk optum arkadasim...

Bir kabakci arkadasin Gulenay

tatli-tuzlu hat gesagt…

Gülüm güzel yorumun icin tesekkürler,sizlerinede agiz tadi hic birzaman bozulmasin.Gül yanaklarindan öpüyorum,sevgiyle kal canim.


Ebrucum kremayala gercekten harika bir tat oluyor,öpüyorum sevgiler ....


Gülenay geliyorum...........