Freitag, November 17, 2006

"Icli Patates köftesi" Umran hanimdan

  • Yemek etkinligini kim baslatmisa iyi etmis vallahi,kim ne yapmis diye bakarken ,Umran hanimin etkinlik icin yapmis oldugu icli patates köfteleri ilgimi cekti.Dün yaptim harika oldu tadi, kokusu, görüntüsü tek kelimeyle muhtesemdi bi okadarda hafif . Umran hanima cok tesekkürler bu güzel tarifi bizlerle paylastigi icin,ellerine kollarina saglik.Herkese tavsiye ederim, kesinlikle yapin arkadaslar pisman olmuycaksiniz.Tarifini Umran hanimin sayfasinda bula bilirsiniz.

22 Kommentare:

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

Behiye cim
bu patates köftesinden bende arada bir yaparim. Nefis olur, tam bir Türk damagi tadi...
suna

Anonym hat gesagt…

Canim gercektende güzel görünüyor,eline saglik,sen nasilsin hersey yolundami?Mutlu hafta sonu gecirmen dilegiyle

tatli-tuzlu hat gesagt…

Sunacim haklisin tam türk damagina göre bir tat,sevgiler

tatli-tuzlu hat gesagt…

Öznurcum sagolasin, benim burda hersey yolunda.Hergün yagmur yagmasa daha iyi olacak ama napalim, can sagligi olsun.Bende sana ve ailene güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiler Behiye

Anonym hat gesagt…

Sevgili Behiye gerçekten lezzetli gözüküyor şimdi umran hanıma gidiyor ve tarifi alıyorum...
sevgi ve de muhabbetle...

Anonym hat gesagt…

Behiyecim koftelerin inan benimkilerden daha guzel gorunuyor.Tarifi deneyip begenmen beni cok ama cok mutlu etti canim.sevgilerimle

tatli-tuzlu hat gesagt…

Sevgili ev perisi kolay gelsin afiyet olsun,sevgiler behiye

tatli-tuzlu hat gesagt…

Umrancim bende bu güzel yorumun vede tarifin icin cok tesekkür edrim,Sevgiler

Anonym hat gesagt…

Behiye'cim patatesler şahane görünüyorlar ellerine sağlık bende tarifi yeniden bir okuyum bakalım sevgiler kendine iyi bak sevgiler Ebru

Damak Tadı hat gesagt…

Behiye'ciğim,
Şekerim çok güzel ve nefis olmuş ellerine sağlık.Bende çok severim patates köftesini afiyetler olsun canım benim,Ümran'a da teşekkürler ellerine sağlık tekrardan..


Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..Sevgiyle kalın,kocaman öpüyorum..

Anonym hat gesagt…

Merhaba Behiye,
Ellerine sağlık,patates köfteleri harika ve leziz görünüyor.
Sonia'nın sayfasında diğer bloglara kolay yorum yazmayı öğrendim,sık sık uğrayıp yazarım.

Beyhan hat gesagt…

Behiye'ciğim bir kere öncelikle gözüm doydu fotoğrafa bakınca:)))Harika olmuş,tarife bakmak lazım hemen.Ellerine sağlık canım.Maydanozlar nasılda güzel görünüyor:))

Anonym hat gesagt…

Kiz behiye benide hem güdürdün hemde yüzüm kizardi,nasil olduda farkina varamadim ,biliyorsun compüter i yaziyor,öyle oluncada nekadar dikkat etsemde arada göremedigim oluyor,hemen kaldirdim kelimeyi,uyaru icin tesekkürler,eger yine görürsen böyle kelime hatirlar oldumu güzelim.
sevgiler öpüyorum

Fatma hat gesagt…

Merhaba Behiye,köfteler nefis görünüyor.Ellerine sağlık..Keşke sadece resimlerinden faydalanmasak da biz de tadabilsek:))

hayat hat gesagt…

çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım..sevgilerle.

Unknown hat gesagt…

Behiye kiz hakkat guzelmiydi:))Umran becermismi:))hani soyle bizde ona gore deniyelim:))Umran simdi kizacak bana:)saka tabiki.Seninkiler masallah guzel olmus...Behiye'cim ellerine saglik.Guzel haftasonlari dilerim simdiden...

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerimmmmmm nasılmış bakalım bu günlerde??
Canım senden yine ses gelmiyor,sessiz kalmayı mı tercih diyorsun yoksa H.ruhiyen iyi değilmi?? Beni merakta bırakıyorsun laf aramızda,özledim seni be şekerim tatlım balım..Bu aralar sana yazacağım değişik bir şey yok aslında varda yok.Neyse daha sonra bakarız tatlım.Kalem konusu üzerinde hararetli çalışmalarım devam ediyor duyurulur.Patent alınca ordaki yetkili bayii de sen olacaksın unutma sakın.Gelene geçene bir tokmak..Allaaahhhhh..Ben şimdiden keyiflendim aramızda tatlım..Öpüyorum seni çoookkkk..

Sana ve ailene,komşuna da mutlu bir hafta sonu diliyorum..Sevginiz bol olsun tatlı şekerrrrrrr.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Arkadaslar ziyaretleriniz ve güzel yorumlariniz icin tesekkürler.SIzlere ziyarete geliyorum,görüsürüz.

Anonym hat gesagt…

Behiyecim ailenle huzur ve saglikli bir hafta sonu dilerim

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

Behiye´cim nerelerdesin? Banada ugramaz oldun sanki... neler yapiyorsun? hersey yolundadir umarim arkadasim
sevgiler
suna

Damak Tadı hat gesagt…

Tatlı şekerim,
Nasılmış bakalım??Yoğunluklar yine devam ediyor mu?? Yakınlarında olsaydım hemen sana yardıma koşardım bir koşu biliyorsun koşma da üzerime yoktur.Şimdilik seni çok öpüyorum canım kendine iyi bak.

Sevgiyle kocaman öpüyorum seni..

Anonym hat gesagt…

Senin de ellerine sağlık Ümran hanımında :)

Patatese kim hayır diyebilir ki :)

Selam ve sevgiler..