Mittwoch, November 15, 2006

Kereviz Salatasi komsum Yildizdan

Kereviz salatasini ,ilk defa komsum Yildizin sayesinde yedik.Yaklasik olarak iki hafta önce getirdi Yildiz salatayi,harika olmustu,"ellerine saglik canim arkadasim vede komsum" . Yemeklerin resimlerini esimin cep telefonuyla cektigim icin, aksamlari bir türlü zamanim olmadiki bu nefis salatayi sayfama ekleyim.Eh napsin salatanin resmide, iki haftadir esimle ise gidip geliyordu,dün gece bi firsatini bulup hemen attim resimleri PC`ye.Burdan tekrar Yildizcim sana tesekkürler ederim,ellerine saglik.Salatanin malzemelerinide Yildizadan ögrenince ekliycem.

2 Kommentare:

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerrr,
Komşun Yıldız'ın ellerine sağlık,afiyetler olsunz sizlere.Çoktan oldu da bitti dimi.))Yıldız'ın blog hikayesi sanırım halen olmadı,üzüldüm inan..

Canım şekerim keyifler nasıl oldu seizin tarafta??Daha iyi hissediyor musun??Kusuruma bakma hemen sana yazamadığım için ama inan aklımda ve gönlümdesin bitanem benim.Seni ne çok sevdiğimi biliyorsun değilmi.Çok öpüyorum seni kendine çok çok iyi bak.Selamlar ve sevgilerimi gönderiyorum tatlım.

Fatma hat gesagt…

Merhabaaa..Ben de bu salatadan gecenlerde gittiğimiz bir yemek davetinde yemiştim ve bayılmıştım tadına..Çok güzel bir salata gerçekten..Herkese tavsiye ediyorum..Yıldız hanım ın da ellerine sağlık..Sevgilerr