Montag, November 13, 2006

Cikolatali ve Portakalli Muffinler


Malzemeler 12 tane Muffin icin:
  • 125 gr Tereyagi (eritilmis)
  • 1 tane Portakal
  • 3 tane Yumurta
  • 200 gr Seker
  • 180 gr un
  • 1/2 paket kabartma tozu
  • 100 ml Süt

Üzerine:

  • 200 gr kuvetür
  • 1 yemek kasigi Siviyagi

Yapilisi

Yagi eritip sogutalim,portakali yikayip kabugunu rendeliyelim,suyunu sIkalim.

Yumurtayla sekeri krema halini alana kadar mikserle cirpip,unu ve kabartma tozunuda ekleyip cirpmaya devam edelim.Portakalin suyunu, kabugunu,sütü ve yagida ekleyip iyice cirpalim.

Muffin kaliplarinin icine kagit kaliplari yerlestirip,yariya kadar hamurla dolduralim.Muffin kalibi olmayan, kagit kaliplari tepsiye dizerekte yapa bilir.

Muffinleri önceden isitilmis 180°C ,15 dakika pisirip sogutalim.

Üzeri icin kuvertürü ben mari usulü eritip,1 yemek kasigi sivi yagi ile karistiralim. Muffinlerin üst tarafini cikolataya batiralim. Cabuk ve kolay olan bu muffinler cokta lezzetli.

-----------Afiyet olsun------------

4 Kommentare:

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

Behiye cim selam canim
Muffin tarifin cok pratik ellerine saglik. Eminim hepiniz zevkle yediniz. Benim kizlarda cok seviyor muffin keklerini. Ellerine saglik ...Sana saglikli ve güzel bir hafta diliyorum. suna

Damak Tadı hat gesagt…

Yerim ben senin muffinlerini şekerrr.Canım benim nasılsın iyimisin? umarım keyfinde yerine gelmiştir tatlım..Ben işteyim bu seferde grip oldum sorma.

Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum sonra yazarım ben sana öpüyorum..

Anonym hat gesagt…

ellerine sağlık muffinlerin kolaya benziyor Behiye'cim sevgiler kolaylıklar Ebru

Anonym hat gesagt…

Bir merhaba demek için uğradım canım, ellerine sağlık, sevgiler...
nilüfer