Freitag, November 10, 2006

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Cok guzel bir foto ama bende huzun uyandirdi,cise yagmurda vardir zaten huzn,degil mi?
Ben de sana mutlu hafta sonlari diliyorum,
Sevgiyle

Beyhan hat gesagt…

Harika bir fotoğraf,nasıl da ihtiyacım var böyle manzaralara Behiye'ciğim.Ben de sana güzel bir hafta sonu dilerim.

Anonym hat gesagt…

Behiyecim dünden beri yagmus yagi burda,hava insanin icin karartiyor,sozin orda nasil hava?sanada güzel bir pazar dilerim.

Anonym hat gesagt…

Ne hoş bir görüntü...
Hüzün, nostalji ve yağmur...
çok hoş doğrusu...
Mutlu akşamlar diliyoruuum...

Unknown hat gesagt…

Behiye ayni seyleri soyliycem ama harika bir resim cekmissin...daha baska diyecek brisey yok....guzel haftalar dilerim cnm.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Arkadaslar resmi ben cekmedim,yanlis anlasilma olmasin.Resmi Internetten buldum.Güzel yorumlariniz icinde tesekkürler ederim.Sevgiler behiye