Samstag, September 23, 2006

HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR

21 Kommentare:

kalimeero hat gesagt…

tatli-tuzlu, cok orijinal tariflerin var. sitende basarilar diliyorum. sana da hayirli guzel ramazanlar.

Anonym hat gesagt…

canim sanada hayirli bereketli ailecek hayirli ramazanlar dilerim,kendine iyi bak,öpüyorum.
baharcicegi öznur

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

Sevgili Behiye sana ve ailene güzel bir ramazan gecirmenizi dilerim. sevgiler suna

Defne hat gesagt…

Sevgili tatli-tuzlu, guzel dileklerin icin tesekkur ediyorum. Iyi bir Ramazan gecirmeni diliyorum.

Anonym hat gesagt…

Sevgili arkadaşım sana ve ailene hayırlı ramazanlar dilerim.

Anonym hat gesagt…

Ramazan ayınız mübarek olsun, Allah sofranıza bereket ve huzur versin. Sevgiler

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerim nasıl geçti ramazanın ilk günü,orda geç açmışınızdır sanırım.

Seni çokkkkk öperim,bekle sahurda geliyorum davul çalmaya..


Sevgiyle kal..

Anonym hat gesagt…

Behiye'cim sana ve sevdiklerine hayırlı ramazanlar diliyorum Sevgiler Ebru

akçahan hat gesagt…

RAHMET KAPILARININ ARDINA KADAR AÇILDIĞI,RAHMANIN AF İÇİN BAHANE ARADIĞI VE TÜM MÜSLÜMANLARIN HASRETLE BEKLEDİĞİ RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN..

KÖY BÖREĞİNİZ ÇOK GÖRÜNÜYOR.

akçahan hat gesagt…

Ramazanınız hayırlı ve bereketli geçsin inşallah. Sevgiyle kalın.

Anonym hat gesagt…

Behiyecim hayırlı ramazanlar diliyorum sana ve ailene sofranız bereketli olsun.

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerim geldim davulu çaldım çaldım bütün komşular pencereye değil aşağı dökülüp geldiler bir sen yoktun içlerinde.nasıl kaçtım geldim halen dilim dışarda koşmaktan..aaaa olmaz ki öyle,böylede yapılmaz ki çok ağırmış uykun tatlım.Fazla kahve içipde gecenin bir yarısı uykunun gözüne vurma bak daha gelmem davulla.))Seni çok öpüyorum tatlım,kendine iyi bak..Koöşuna da selamlar..Bak komşun da çıkmadı dışarı ne iş anlamadım ben.))Yaylar burda da işe yaradı onlara gözüm gibi bakmalıyım.))

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Behiye'ciğim,
Tatlım iyi misin??Senden hiç ses çıkmayınca merak ettim inan.Umarım bir yaramazlık yoktur ve hepiniz iyisinizdir.Şekerrr olmuyor böyle ama.))Bir haber versen çok sevinicem.çok öpüyorum canım seni kendine iyi bak.Sevgilerimi gönderiyorum..

Damak Tadı hat gesagt…

Canım meraklardayım inan,haber yok, ses yok, tık yok.Aaaa öldüm ayy..Şeker iyiyim diye haberlerini bekliyorum canım..Diğer arkadaşlarda merak ediyorlardır şimdi.Kendine iyi bak..Sevgiler..

Anonym hat gesagt…

Merhaba Tatli tuzlu!
Senin ve Aileninde Ramazani mübarek ve hayirli olsun.Ayrica yeni sayfan icin hayirli ve basarilar dillerim.Bende senin gibi Hamburg dogumlu ve burda Ailemle yasiyorum. Sana Langenfeldeden bol bol selamlar gönderiyorum.
Hersey gönlünce olsun
Sevil

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Behiye'ciğim,
Seni inan çok merak ediyorum,bir haber versen çok mutlu olurum.Güzel hafta sonu diliyorum.Umarım herşey yolundadır.

Sevgilerimle,

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Behiye,
Halen merakım devam ediyor fakat senden de bir haber çıkmıyor inatla.((İnşallah tatile gitmişinizdir meak edilecek bişey yoktur.Yüzünü bile görmedim seni sadece buradn tanıyorum,inan sanki yıllarca tanışıyormuşuz gibiyim.Bak komşunun adresini bilsem gidip ona soracam ama ne yazıkki bilmiyorum.Dah çok merakta bırakma GERİ DÖN GEİR DÖNNNN,NE OLUR GERİ DÖNNNNNN..Sevgiyle kalın ailecek,güzel haberlerini bekliyorum ŞEKERRRR..

Damak Tadı hat gesagt…

Şekerrrr,artık merak yerini endişeye bırakmaya başladı haberin olsun.Yakında bloglar arası arama başlatıcam.Çok güzel hafta sonu diliyorum,herşey gönlünce olsun..Bi haber versen şurdan.))

Sevgilerrrr

Damak Tadı hat gesagt…

Behiye'ciğim tatlım,şekerim
ahhh nerelerdesin bir ses versen diyorum artık.(((

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Behiye'ciğim,
Canım iyimisin??Pek tadın yok gibi umarım kötü bir şey yoktur canım.Benimki sadece bir meraktı bu yüzden kusuruma bakma lütfen.Seni kocaman öpüyorum canım,kendine iyi bak şekerimmmm.


Sevgiyle kal..

tatli-tuzlu hat gesagt…

Arkadaslar sayfamda bi problem var ve ben bundan dolayi kendi sayfami kontrol edemiyorum, sayfama hic birsey ekliyemiyorum, yani yorumlarida okuyup ekleme imkanim yok. Bu problemi nasil giderecegimi bilmiyorum, bakalim bekliyorum simdilik.Sevgiler BEHIYE