Donnerstag, Februar 22, 2007

Ispanakli bülbül yuvalari


Ispanakli bülbül yuvalarini Asyanin http://benimmutfagim.wordpress.com sayfasinda görünce denemem gerektigini düsündüm,hemen ogün yaptim , tatlari nefis ve cok hafif oldular. Sevgili Asyaya tarifi icin cok cok tesekkür ediyorum .
Malzemeler:
  • 500 gr. kıyma
  • 1 yumurta
  • 1 soğan
  • 2 dilim bayat ekmek içi
  • 1 tatlı kaşığı kekik
  • karabiber, çok az tuz
Harci icin:
  • 500 gr. ıspanak
  • 1 soğan
  • 2 yemek kaşığı margarin/tereyagi
  • 100 gr. kasar peyniri
Hazirlanisi:
  • Ispanaklar yikanip ince dogranir.
  • Soğan ince doğranır ve ateşte pembeleştirilir
  • Üzerine ıspanak ekleyip bir iki karıştırdıktan sonra kisik ateste ispanaklar yumusayana kadar pisirilir.
  • Diğer tarafta kıyma, ufalanmış ekmek içi, rendelenmiş soğan, yumurta, karabıber, kekık, karıştırilarak yoğrulur.
  • Yumurta büyüklügünde parçalar koparın ve ortalarını açarak elınızle kucuk çanak sekli verin.
  • Ortasına hazırladığınız harçtan doldurup kasar rendesini serpin.
  • Yağlanmış fırın tepsisine dizin.
  • Tepsiye sadece 1-2 cay bardağı salcali su ekleyin.
  • 200 derece fırında pişirin.

Afiyet olsun


3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Merhaba canim ellerine saglik cok güzel gözüküyor.artik bulusunca bizede yaparsin.Canim cok yogunum kusura bakma senide ihmal ettim,bloguda yenileyemiyorum zaten.Bu ara sinavlarim vardi birde alerjik astma olmusum cok hastayim.Ama aklimdasin kendine iyi bak.

umran hat gesagt…

ellerine saglik guzel gorunuyor,olsada yesek hani;)
sevgiler arizonadan

Anonym hat gesagt…

Ellerine sağlık tatlışekerim nefis olmuşlar,kocaman öpüp güzel bir hafta sonu diliyorum..

Sevgilerimle.Gül/d.tadı