Samstag, Februar 03, 2007

Burdayim arkadaslar

Sevgili blogcular, ilk önce beni merak edip email yolluyan ve yorum birakan arkadaslardan özür diliyorum, bir kac haftadir sayfamla ilgilenemiyordum.Arkadaslar sebebine gelince, yaklasik olarak bir aydir spora gidiyorum, hem saglikli kalmak icin hem kilo vermek icin. Sabah gidip öglen geliyorum sonrada, cocuklar is güc derken aksam oluyor,yorucu oluyor fakat degiyor .Sayfamla ilgilenecek zaman kalmiyor, tekrar özür diliyorum. Ama en kisa zamanda söyle bir kac yenilikte fena olmaz yani, hepinizi öpüyorum sevgiyle kalin.

3 Kommentare:

hayat hat gesagt…

Behiyecim spor yapıcam derken bizi unttun:))nerede güzel tarifler.Öpüyorum güzelim sevgiler..

one ben bir sey hat gesagt…

merak ettim behiyecim nerelerde diye neyse fazla özletme kendini
sevgilerimle

Unknown hat gesagt…

Behiye'cim,
Spor sonuclari kilo kaybi falan:)bunlarla ilgilide bir post bekliyoruz.Bende Kickboxing yapiyorum.Ahh kilolar:)

Sevgiler canim.