Mittwoch, August 16, 2006

14 Kommentare:

Annelog Atölye hat gesagt…

Merhaba:) Öncelikle hoşgeldin, blogun oldukça yeni sanırım:)
Görüşmek üzere, sevgiler.

Nilüfer hat gesagt…

Çok şirin şükreden eden anne ile çocuk...

tatli-tuzlu hat gesagt…

annelog cok tesekkür ederim

tatli-tuzlu hat gesagt…

nilüfercim benimde cok hosuma gittigi icin sizlerle paylasmak istedim

pınar hat gesagt…

blogun hayırlı olsun:)
aşağıdaki patates mücverine süt kreması yerine süt koysak olur mu acaba?
sevgiler...

Anonym hat gesagt…

Çok güzel anlamlı bir resim, teşekkürler paylaşımın için.
Sevgiler.

Anonym hat gesagt…

Resim çok güzel ....

Anonym hat gesagt…

cok guzelmıs gercekten. blogun hayırlı olsun bu arada.

tatli-tuzlu hat gesagt…

tesekkür ederim minik patikler...

tatli-tuzlu hat gesagt…

Arkadaslar hepinizede tesekkür ederim

Damak Tadı hat gesagt…

Selam canım,
Çok güzel bir gün diliyorum,minikleri öpüyorum..


Sevgiler

Damak Tadı hat gesagt…

Selamlar,
Sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum.Herşey gönlünce dilediğince olsun.

Sevgiler

Gül

Damak Tadı hat gesagt…

harika bir hafta diliyorum canım san ve sevdiklerine.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Gül cok tesekkür ederim , bende sana güzel ve bol yorumlu bir hafta diliyorum :))
Kendine iyi bak
Behiye