Mittwoch, April 25, 2007

32. yas günüm

Sevgili komsum ve Bahcemdeki Papatyalar sitesinin kurucusu Yildiz dogum günümden iki gün önce baslamisti bana sürprizler yapmaya, sagolsun cok eglendik ve beni cok mutlu etti. Resimdeki kahve takimini ve masa örtüsünü bir demet Laleyle birlikte bana hediye etti,cok mutlu oldum.Yildizcim tekrar cok tesekkür ederim, iyiki seni tanimisim,iyiki varsin.


Arkadaslar bu resimin üzerinden tam 31 sene gecti, resimde 1 yasindaydim bugün ise 32 oldum. Hersene oldugu gibi bugünde cok mutluyum, sanki bugün sadece bana aitmis gibi hissediyorum .............

Kommentare:

thesuuur hat gesagt…

Behiyeee,acaip tatli bir cocukmussun.Gerci simdi de cok hossun yaaa.Önce Pinar mi diye sasirdim!!!Tekrar dogum günün
kutlu-mutlu olsun...Nice yillara...

umran hat gesagt…

Daha nice senelere ailenle birlikte ulasman dilegiyle ....

one ben bir sey hat gesagt…

Behiyeciğim,
Doğum gününü kutluyorum daha nice sağlıklı mutlu seneler diliyorum.
Sevgilerimle.
Çokkk şirinmişsin :)
Ve güzel sözlerin için çok teşekkürler

yemegim hat gesagt…

merhabalar behiyecigim,gecmis dogum günün kutlu olsun canim biraz gec kaldim farkindayim ama:))
ne kadar güzel bir cocukmussun benim kizimda 4 yasinda ama senin kücüklügünle tipa tip benziyor hayret ettim,hersey gönlünce olsun kayseri atesi...

LaMa hat gesagt…

mtlu yillarrrr!!!
resimdeki cocuk 1 yasindan buyuk gibi gorunuyor bence, cok sirin masallah...
sevgiler

Ev Perisi hat gesagt…

Sevgili Behiye;
Yeni yaşın hayırlı olsun canım;))
Nice güzel yıllar diliyorum sevdiklerinle ve de sağlıkla...

MUTFAK SAYFASI hat gesagt…

Sevgili Behiye,
gecmis dogum günün kutlu olsun. Allah sana ve sevdiklerine güzel, hayirli günler nasip etsin.
Bana yazmissin eksik olma, 1 haftaligina azicik bi tatil yapabildik, cok güzel gecti vakit. Darisi gitmek isteyenelerin basina... Bu arada bebeklik resmin de cok sirin.
sevgilerimle
suna

damak tadı hat gesagt…

Nice güzel yaşlara Behiye'ciğim..Maşallah ne kadar tatlı bir çocukmuşsun..

Tekrar mutlu yıllara tüm sevenlerinle..

Gözüme yan tarafta ilişen bişey oldu ama sormak bile istemiyorum sana..


Sevgiyle kal.Gül/d.tadı

muhterem hat gesagt…

Merhaba Behiye,
Doğum günün kutlu olsun.
Allah sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ömür versin İnşallah.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Canim arkadaslarim birbirinden güzel dilekleriniz icin hepinizede cok tesekkür ediyorum,sagolun iyiki varsiniz.

hayat hat gesagt…

Behiye'ciğim güzel kardeşim uzun süredir yazamadım ve de sizleri ziyaret edemedim onun için yaş gününü kutlamada geç kalmışım.
Canım sana sağlıklı sıhhatli ve Ailenle birlikde nice nice uzun yıllar diliyorum her şey gönlünce olsun.
Seni çok öpüyorum.
Sevgilerimle...

Tarif Bahçesi hat gesagt…

Merhaba Behiyeçiğim, gemiş yaşgünün kutlu olsun. Çok tatlımışsın. Beni oyuna davet etmişsin. Canım son zamanlar hiç vaktim olmadı, o yüzden ben maalesef katılamıcam. Lütfen bana kızma olurmu canım. Ayrıca bana ıthaf ettiğin elmelı turta için teşekkürler :) Kendine iyi bak. Nesrin

acelya hat gesagt…

Behiyecigim,bende gecmis dogum gununu kutluyorum Allah hayirli yaslar ve ömür nasip etsin.Herseyin hayirlisini diliyorum senin icin,yarumunu aldim canim cok sagol;) Allah'a emanet ol.

Lavantin hat gesagt…

Sevgili Behiye, Allah hayırlı uzun ömürler versin canım.

Allah her zorlukta yardımcın olsun.

Naile hat gesagt…

Behiye, biraz geç olmuş olacak ama doğum gününü kutlarım. Nice güzel yıllara sevdiklerinle birlikte erişirsin inşallah.
sevgiler

naile

damak tadı hat gesagt…

Şekerim seni buradan eğilip kucaklayıp öpüyorum ve harika bir hafta diliyorum.
Yanaklarında ne tombulmuş tam sıkmalık..Maşaallah sana şakerim benim.

beyhan hat gesagt…

Behiyecim nerelerdesin bu kadar ayrilik yeter,gel artik canim.Allah'a emanet ol.

tatli-tuzlu hat gesagt…

Sevgili Yildiz,Ümran,Candan,Yemegim,Lama,EvPerisi,Suna,Gül,Muhterem abla,Hayat abla,Nesrin,Acelya,Lavantin,Naile ve Beyhan hepinize yeniden cok ama cok tesekkür ediyorum.Kusura bakmayin herkesi tek tek ziyaret edip tesekkür etmek isterdim fakat sagolsun benim bilgisayaar yine problem yaratmaktan geri kalmiyor.Sevgiler

Anonym hat gesagt…

Merhaba Blogunuz cok güzel... Tüm Hanimlarimizi www.Hanimlar.de.vu Adresine Bekliyoruz tabiki sizide.. Devam Dagitirseniz Seviniriz.. Hoscakalin.